► رمز شب ◄

یادگاری هایی کوتاه از شب های طولانی من

► رمز شب ◄

یادگاری هایی کوتاه از شب های طولانی من

من هم غبطه میخورم !


گاهی اوقات به حال افراد نابینا غبطه میخورم .... که این همه بدی و زشتی رو نمی بینند.


گاهی اوقات به حال افراد ناشنوا غبطه میخورم .... که هر حرف مزخرفی رو از هر متکلمی نمی شنوند.


گاهی اوقات به حال دیوانگان غبطه می خورم .... که می بینند و می شنوند اما فرقی به حالشان ندارد.


و دردناکتر از همه اینکه دلم به حال خودم می سوزد که می بینم و می شنوم و می فهمم اما از هر سه گروه ضعیف تر هستم. چون من هم مثل آنها کاری از دستم بر نمی آید.


امضا : فیاض

29 فروردین 1390 خورشیدی


نظرات 2 + ارسال نظر
اشک یخی سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.a5hk-yakhi.blogfa.com

سلام
ممنون
مطالب وبتون قشنگن
با اجازتون چند تاشو برداشتم

پیروز باشین....

سلام.

دست گلتون درد نکنه.
اشکال نداره.

موفق باشید

پریا چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.unsherli.blogsky.com

دقیقا درسته!

ممنون از نظرتون.
دلم خیلی گرفته بود که اینو نوشتم. به قول شاعر : چو از دل برآیید ، بر دل نشیند (با اندکی تخلیص)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد