► رمز شب ◄

یادگاری هایی کوتاه از شب های طولانی من

► رمز شب ◄

یادگاری هایی کوتاه از شب های طولانی من

آغازی بر روزهای متفاوت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

روزهای آخر...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دوست خوبم ، دوستت دارم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دانلود دو آهنگ زیبا از Yasmin Levy


دو آهنگ خیلی زیبا از خواننده اسرائیلی Yasmin Levy برا دانلود گداشتم. البته این آهنگا رو تو وبلاگ نگاره دیدم و دانلودشون کردم و خیلی خوشم اومد. مخصوصا از اولی La Alegria که فوق العاده است. آهنگاشو اسپانیایی میخونه. متن اسپانیایی این آهنگ ها و ترجمه در ادامه مطلب


دانلود Yasmin Levy_La Alegria


دانلود Yasmin Levy_Me Voy



ادامه مطلب ...

دوباه حس بدی دارم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.